יום שני, 9 בפברואר 2015

ליאורה רובין - פסיכולוגית בראשון לציון


שלום רב,

שמי ליאורה רובין, אני בעלת תואר MA בפסיכולוגיה קלינית מהאוניברסיטה העברית בירושלים ( BA בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר אילן) ובעלת ניסיון רב בתחום הטיפול הנפשי באוכלוסיות מאתגרות, הן בארה"ב והן בארץ.

המומחיות שלי היא בשיטת הטיפול הייחודית CBT העוזרת במקרים של חרדות, דיכאון, OCD וכו'.

אני מטפלת במבוגרים, בני נוער וילדים, ומקבלת בקליניקה שלי בראשון לציון ברחוב אביעזר ילין 10 בראשון לציון (המרכז הישן) בכל ימות השבוע החל מ7:00 בבוקר ועד 20:00 בערב.

כמו כן, אני עוסקת בהדרכת הורים ונותנת ייעוץ זוגי.

לתאום פגישה, ברור וייעוץ ראשוני ניתן ליצור קשר בטלפון 054-4645591

בברכה,
ליאורה רובין.





ליאורה רובין | ליאורה רובין פסיכולוגית | פסיכולוגית ראשון לציון | פסיכולוגית ילדים בראשון לציון | פסיכולוגית ילדים | פסיכולוגים בראשון לציון | ליאורה רובין פסיכולוגית ילדים | פסיכולוגית ליאורה רובין | פסיכותרפיסטית בראשון לציון | פסיכותרפיסטית ליאורה רובין | פסיכותרפיסטים בראשון לציון | פסיכותרפיסטים במרכז | פסיכולוגית קלינית לילדים | פסיכולוגית קלינית בראשון לציון | פסיכולוגית קלינית לילדים בראשון לציון | פסיכולוגית קלינית ליאורה רובין |



תגובה 1:

  1. שלום, ליאורה!
    ידוע לי כי בשנות ה-90 הייתה בחטיבת-הביניים "אחרון הבילויים" בראשון לציון מורה לאנגלית בשם ליאורה רובין. אני בוגר מחזור 2009 של חטיבת-הביניים הזאת, ועל-כן אני סקרן לדעת: האם את היא אותה ליאורה רובין, שהייתה מורה ב"אחרון הבילויים"? אם כן, את ודאי זוכרת היטב אנשי-חינוך כמו עדה אראל, חנה גינגיס, אבי הייזלר, דנה וישניבצקי, אסתר זילברשטיין, שרה זינגר, שמואל (שמוליק) חנין, הלנה כץ ז"ל, דינה לבני, שושנה לנדמן, מירי מירובסקי, יונה פרי, שוש ראובן, ברטינה רבינוביץ' וכו'.

    השבמחק